24 septembra 2013

Nátierka z tekvice hokaido



Keď som si minulý rok priniesla zo záhrady prvý krát tekvice Hokkaido ani som netušila čo s nimi... v našej rodine totižto jedlá z tekvice moc nemusíme... keď som ale vyskúšala zopár receptov, hokkaido som si zamilovala a táto láska trvá dodnes... aj tento recept patrí k mojím obľúbeným....



 Budeme potrebovať:

 tekvica hokaido  
cesnak  
olej slnečnicový  
soľ
mleté čierne korenie
  bylinky
kyslá smotana  
hrianky





tekvicu Hokkaido umyjeme, dužinu vyberieme a nakrájame na kocky aj so šupou, Hokaido sa nešúpe... 

uložíme na plech a polejeme slnečnicovým olejom a dáme piecť do horúcej rúry 15 minút.




upečené Hokaido spolu s cesnakom a trochou slnečnicového oleja rozmixujeme... 
ja som nemixovala, len som roztlačila vidličkou, keď som videla tú krásnu slniečkovú farbu bolo mi ľúto mixovať, veď nie  som bezzubá  









pridala som petrželku, soľ a mleté čierne korenie a za lyžicu kyslej smotany aby bola nátierka krémovitejšia... 
odporúčam veľa cesnaku podávame natreté na hrianky

3 komentáre:

  1. Pomazánka je určitě moc chutná.A krásně vypadá,opravdu jako sluníčko.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dnes som robila faširky, a fazulový prívarok, no bolo to mnamky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to verím, aj ja by som si dala taký dobrý prívarok :)

      Odstrániť