28 januára 2015

Pappardelle s avokádom



keď treba rýchlo niečo teplé do brucha, cestoviny to vždy istia ...  v chladničke mi už dlhšie svietilo avokádo, bolo ho treba urýchlene minúť tak som uvarila cestoviny, pridala avokádo a čo dom dal a vznikol tento jednoduchý recept hotový asi za 15 minút...






Čo budeme potrebovať:

pappardelle čiže široké dlhé rezance
avokádo
citrón
cesnak
paradajku
soľ
mleté čierne korenie
slnečnicové semienka
petržlenovú vňať

ako prvé si dáme variť pappardelle  

avokádo pozdĺžne rozkrojíme
vyberieme kôstku a ošúpeme
dužinu roztlačíme vidličkou, pokvapkáme citrónom, trochu osolíme a okoreníme
 
slnečnicové semeno opražíme na sucho a odložíme

do panvice nalejeme trochu oleja a opražíme v ňom nasekaný cesnak, len krátko aby nezhorel a nezhorkol, potom pridáme uvarené pappardelle
pridávame ich rovno z hrnca v ktorom sa varili aj s trochou vody v ktorej sa varili,
pridáme nadrobno nakrájanú paradajku a krátko prehrejeme
potom odstavíme a pridáme avokádo, dobre premiešame
avokádo spolu s vodou z cestovín vytvorí omáčku a tá obalí cestoviny
omáčka bude ešte hustejšia ak avokádo rozmixujeme na kašu... ja som ho len roztlačila vidličkou - mám to tak radšej
servírovala som posypané opraženými slnečnicovými semienkami a trochou petržlenovej vňaťky ktorá mi celkom utešene rastie v hrantíku na parapetnej doske aj teraz v januári





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára