20 apríla 2016

Cestovinové mušle plnené mäsom s paradajkovou omáčkou



Plnené cestovinové mušle som už kedysi veľmi dávno robila, dopadlo to neslávne, cestoviny sa mi rozvarili, plniť sa nedali, tak som si povedala, že nikdy viac a veru som ich odvtedy nerobila. Teraz sa mi ale dostali do rúk semolínové veľké mušle a neviem či vďaka semolíne, ale mušle sa nerozvárajú, krásne držia tvar a sú aj chuťovo výborné. Recept som zvolila celkom klasický ale možno aj vďaka semolínovým cestovinám sme si náramne pochutili...




Čo budeme potrebovať:

semolínové veľké mušle
stačia 3-4 kúsky na jednu porciu, jedlo je veľmi sýte
olivový olej
cherry paradajky
syr Mozzarella
olivy








Mäsová plnka:

kuracie prsia
cibuľa
cesnak
mladé špenátové výhonky, alebo špenátové listy
strúhaný tvrdý syr
soľ, mleté čierne korenie 


na olivovom oleji speníme cibuľku, pridáme cesnak a keď zavonia pridáme na drobno nakrájané kuracie prsia, krátko orestujeme, osolíme, okoreníme, pridáme špenátové výhonky a strúhaný alebo nadrobno nakrájaný syr, zamiešame len toľko aby sa syr roztiekol


Paradajková omáčka:

lúpané paradajky v konzerve
cibuľa
cesnak
cukor
soľ, mleté čierne korenie 
bazalka čerstvá


na olivovom oleji speníme cibuľku a cesnak, pridáme lúpané paradajky, osolíme, okoreníme, pridáme malú lyžičku cukru a necháme prevrieť, pridáme natrhanú bazalku a odstavíme
paradajkovú omáčku dáme do zapekacej misky, uvarené cestovinové mušle naplníme mäsovou plnkou, navrch položíme polovicu cherry paradajky a kúsok mozarely, všetko spojíme špáradlom aby sa nám syr pri zapekaní nezošmykol, pre chuť  pridáme nakrájané olivy a natrhanú bazalku 
zapečieme v rúre len krátko, asi 10 minút, len čo sa syr roztečie a cherry paradajky sa jemne zapečú



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára