15 mája 2016

Kuracie v paradajkovej omáčke


Mala som chuť na lečo. Klobásku v chladničke mám a v mrazáku mám balíčky papriky a rajčín ktoré si mrazím na jeseň. Teda myslela som si, že mám. Zistila som, že posledný balíček minul manžel do nejakého perkeltu alebo čoho... našla som ale ešte tri balíčky nakrájaných a ošúpaných paradajok a tak vzniklo toto jedlo :-)








najskôr som si vykostila kuracie stehná a kosti som dala variť, vývar som použila na podlievanie
na oleji som spenila cibuľku, pridala som vykostené a na kúsky nakrájané kuracie stehná, osolila som a okorenila
keď sa mäso zatiahlo pridala som na plátky nakrájaný cesnak, ošúpané paradajky a prikryté som dusila asi 20 minút, podlievala som vývarom z kostí
keď bolo mäso mäkké, odokryté som nechala vydusiť šťavu do požadovanej hustoty
na záver som pridala bazalku a natrhané mladé špenátové lístky a už len krátko som to spolu povarila
medzitým som uvarila vrtule a obed bol hotový

Suroviny:
vykostené kuracie stehná
ošúpané paradajky
cibuľa, cesnak
vývar
soľ, čierne mleté korenie
bazalka, petržlenová vňať
špenátové listy
cestoviny

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára