29 mája 2016

Tvarohová pena so želé ovocím


K letu, ktoré dúfam už konečne dorazilo, patria aj jednoduché ovocné dezerty, bez vypekania a zložitej prípravy. Toto je jeden z nich, povymetala som chladničku aj mrazničku a zužitkovala som posledné mrazené ovocie, veď začína sezóna nového. Do želé som použila mrazené drobné ovocie a z čerstvých jahôd, prvých tohto roku, som urobila tvarohovú penu.
Na mojej balkónovej záhradke mi už utešene rastie medovka a aj tú som použila, veď aj paráda musí byť.






Čo budeme potrebovať:

na tvarohovú penu:
tvaroh jemný
stečený jogurt
jahody čerstvé
vanilkový cukor


tvaroh, jogurt, jahody a cukor podľa chuti vymixujeme

na ovocné želé
tortové želé červené
2-3 lyžice cukru
drobné bobuľové ovocie


tortové, červené želé pripravíme podľa návodu
do pohárov rozdelíme ovocie a zalejeme pripraveným želé
ja som ešte na stuhnuté želé naliala kalíštek domácej griotky, deťom samozrejme tento pôžitok nedoprajeme :)

a ešte:
griotka
čokoláda na ozdobenie

na stuhnuté želé navrstvíme tvarohovú penu a dáme vychladiť
griotka ktorú som na želé naliala mi vyrobila v tvarohovej pene zaujímavé vzory, najskôr som sa hnevala, ale potom som zistila, že je to celkom pekné a zje sa to so vzorom aj bez vzoru
zopár jahôd som si odložila, ponamáčala som ich v roztopenej čokoláde a ozdobila som nimi dezert, ešte kúsok medovky na parádu a môžeme podávať


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára