05 septembra 2016

Torta pre Agátku 5 - My Little Pony


Naša vnučka Agátka oslavovala svoje 5. narodeniny, toto letí. Ja, ako babka, tak ako pre každé moje vnúčatko, som piekla tortu. Tentoraz to bola taká torta - netorta. Vymýšľaľa som, vymýšľala až sme spolu s dcérou, Agátkinou mamou, vymysleli tortu s názvom My Little Pony. No prečo asi? Agátka miluje tento seriál o poníkoch, pozná ich naspamäť a na otázku čo by chcela k narodeninám vždy odpovedala poníka - Pinkie Pie alebo Rainbow  Dash, Rarity, Twilight Sparkle ani neviem ako sa všetci volajú ale skrátka chcela ich všetkých. A tak celá rodina kupovala poníkov. Poníci na torte to je len zlomok toho čo dostala. Teraz má doma celé mestečko poníkov, je šťastná a my tiež :-)




recept na tortu nebudem ani uvádzať pretože to ani je je torta skôr taký koláč alebo strapatý kopec 
Upiekla som jeden čokoládový a jeden piškótový plát a jeden špenátový, ten na obrázku sa mi nepodaril a putoval do koša. Bohužiaľ špenát ktorý som použila nebol dobrý a korpus smrdel, dlho som pátrala po tom čo sa stalo, použila som úplne mladučký, domáci, zamrazený špenát ale pravdepodobne nabral v mrazáku pach medvedieho cesnaku, v kombinácii so sladkým piškótovým cestom to bol doslova hnus a tak korpus skončil v koši, čo už aj to sa stáva.

Druhý zelený korpus sa podaril presne tak ako som chcela, manžela som poslala do obchodu pre špenátový pretlak, pridala som pár kvapiek gélovej potravinovej farby aby bola tráva ako sa patrí zelená.
Plnka je tvarohová - vyšľahaná šľahačka, tvaroh a želatína
samozrejme ovocie alebo džem nesmie chýbať ja si robím na takéto príležitosti jahodové želé s celými jahodami, stačí naniesť a rozoptrieť na korpus
plnila som čokoládový plát, jahodové želé, tvarohová plnka, piškótový plát 
piškótový plát som opatrne skrojila a vyrobila som na vrch torty kopec, všetko som potrela plnkou, zelený korpus som v rukách rozmrvila a posypala tortu aby vyzerala ako trávnatý kopec
na výzdobu som použila drobné cukrárenské strieborné guličky - akože kamienková cesta po ktorej ide kočiar a z marcipánu kvietky 
a na záver som už len umiestnila všetkých tých poníkov a kočiar a stánok a... no skrátka ani sa mi tam všetko nevošlo
torta je to bláznivá až gýčová ale malé dievčatká takéto milujú a mali ste vidieť Agátku keď tú farebnosť zazrela :-)
a keď Agátka sfúkla sviečky, spolu s deťmi pobrali všetky hračky, tortu odsunuli na bok a hrali sa a keď ich to prestalo baviť išli sme hľadať poklad ale o tom ako sme hľadali poklad nabudúce...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára