28 novembra 2016

Špenátové špagety s tuniakom



Cestoviny, jedna z mojich najobľúbenejších surovín na varenie. Mám niekoľko obľúbených variácií ale ak prehľadám chladničku, komoru a spojím čo ma napadne vždy je to jediteľné - s omáčkou, bez omáčky, so syrom, bez syra, so zeleninou, s mäsom, teplé aj na studeno... a čo je najdôležitejšie vždy je to rýchlovka. Aj tento recept vznikol náhodou, ale robím si ho často pretože spĺňa všetky moje požiadavky - rýchlo pripravené jedlo na vidličku.




Čo budeme potrebovať:

- špagety, ja som použila špenátové špagety, ktoré bežne dostať kúpiť
- tuniak v konzerve
- olivy
- paradajka
- cibuľa
- cesnak
- olivový olej
- petržlenová vňať

- špagety uvaríme v osolenej vode

- cibuľu nakrájame na drobno a opražíme, pridáme na plátky nakrájaný cesnak, krátko opražíme a necháme trochu vychladnúť

- do misky si dáme tuniaka, nakrájané olivy, cibuľku s cesnakom a petržlenovú vňať

uvarené špagety necedíme ani neoplachujeme ale ich z horúcej vody vyberieme a dáme priamo do misky, kde ich zmiešame s pripravenými surovinami

polejeme olivovým olejom posypeme petrželkou a na drobno pokrájanými rajčinami

- v tomto recepte som nepoužila ani soľ, ani žiadne korenie, všeobecne solím veľmi málo a tu sa mi zdalo, že to nie je vôbec potrebné... nikto si nesťažoval a ani nepýtal soľničku alebo koreničku....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára