02 februára 2017

Tagliatelle so smotanovou omáčkou a grilovanou rybou


Toto je pre mňa ideálny obed na vidličku. Naložím si do misky, sadnem si do môjho ušáka, pozerám von oknom ako sneží, napchávam sa a len tak oddychujem. Nemusím ani slušne sedieť za stolom, ešte si aj nohy vyložím na podnožku, skrátka pohodička.






Čo budeme potrebovať:

cestoviny - tagliatelle, pappardelle, skrátka širšie rezance, ja som si v poslednom čase obľúbila cestoviny zo semolíny, majú nízky GI a sú veľmi sýte, nie sú ale vhodné pre bezlepkáčov pretože majú vysoký obsah lepku

bielu rybu, ja som použila tresku
soľ, mleté čierne korenie, citrón
petržlenová vňať

na omáčku:
šampiňóny
smotanu na varenie
za hrsť nastrúhaného syru
mleté čierne korenie, červená sladká paprika

Rybu osušíme, osolíme, okoreníme a ugrilujeme, ja som ju opiekla zprudka z oboch strán a potom som ju na pekáčiku strčila na 10 minút do rúry pod gril. Pokvapkáme citrónom a odložíme do tepla.
Omáčka - na oleji opražíme očistené a na plátky nakrájané šampiňóny, pridáme smotanu na varenie a za hrsť nastrúhaného syra, ja som použila eidam. Necháme zovrieť, miešame až sa syr rozpustí. Osolíme, okoreníme mletým čiernym korením a štipkou červenej papriky pre farbu.
Cestoviny - uvaríme podľa návodu, nepreplachujeme studenou vodou. Keď sú uvarené podľa našej chuti, preložíme ich do rajnice k horúcej omáčke a dobre premiešame. Omáčka sa na horúce cestoviny krásne nalepí.
Servírujeme - na tanier naložíme cestoviny s omáčkou, navrch poukladáme kúsky ryby, posypeme petrželkou a dobrú chuť :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára