02 apríla 2017

Cestoviny s pestom z medvedieho cesnaku



môj dnešný obed, veľmi rýchly, veľmi jednoduchý
pesto mám urobené a uskladnené v chladničke tak ho teraz používam kde sa len dá a hlavne, obed mám za 10 minút hotový








Čo budeme potrebovať:

cestoviny
pesto z medvedieho cesnaku
sušené paradajky naložené v oleji
parmezán
slnečnicové semienka

základ sú cestoviny a pesto
ak aj nedáte nič inšie bude to výborné
v peste je aj olej, aj jadierka, aj syr a ak nemáte sušené paradajky kľudne pridajte čerstvé

cestoviny uvarte tak ako máte radi, pridajte pesto, sušené paradajky, zamiešajte a na tanieri ozdobte podľa chuti - syrom, semienkami, petrželkou
hlavne nezabudnite, že cestoviny zásadne nepreplachujeme studenou vodou, ale vyberieme ich priamo na tanier alebo do misy, trochu horúcej vody v tanieri tiež nie je na škodu, spolu s pestom vytvoria kašičku ktorá cestoviny krásne obalí
recept na pesto z medvedieho cesnaku hľadajte TU ako vidno z receptov, v jednom som použila vlašské orechy a v tomto recepte som použila slnečnicové semienka, použiť môžete píniové orechy, mandle... čo doma máte a čo máte radi 
a ak by ste náhodou hľadali recept na sušené paradajky, hľadajte TU 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára