28 apríla 2018

Avokádový puding

 Veľmi jednoduchý, veľmi rýchly a veľmi dobrý dezert. Keď máte chuť na sladké a nechce sa vám vypekať alebo sa vám jednoducho neoplatí piecť koláče tak ako mne. Sme len dvaja a koláče pečiem len keď prídu deti s vnúčatami. 
Avokádo mám veľmi rada. Je to také zvláštne ovocie. 
Avokádo je dobré na sladko aj na slano. Ja ho dávam do šalátu, robím pomazánky a rôzne dezerty. 
Vedeli ste, že ak necháte v prekrojenej polovičke kôstku nesčernie tak rýchlo?








 Budeme potrebovať:

avokádo
banány
chia semienka
kakao


Avokádový puding som tentoraz robila úplne jednoducho -

jedno avokádo a tri banány som rozmixovala

asi 1/3 pudingu som odložila 
chia semienka som namočila do vody, keď napučali, vodu som zliala a semienka zamiešala do pudingu

do ostatného pudingu som pridala  asi tri lyžičky kakaa.

a už som len puding navrstvila do pohárov, navrch som ešte dala želé jahody, ktoré zaváram do pohárov a ktoré sú strááášne dobré



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára